Jak wyszło skarpetkowe wyzwanie 2021
Celem corocznego skarpetkowego wyzwania jest wspieranie ludzi z zespołem Downa i zwiększenie świadomości na temat tej choroby genetycznej.
Co udało nam się osiągnąć dzięki skarpetkowemu wyzwaniu w 2021 roku:
-
Utworzyliśmy informacyjne strony internetowe w 14 językach, które odwiedziło prawie 470 000 osób.
-
Dzięki Wam zebraliśmy 20 552,90 euro dla następujących organizacji: Down Syndrome International, European Down Syndrome Association, i Slovakian Down Syndrome Association. Wspierają one osoby z zespołem Downa i ich rodziny.
-
Przekazaliśmy 300 par wesołych skarpetek 11 organizacjom wspierających osoby z zespołem Downa.
-
W mediach pojawiło się ponad 70 artykułów na temat skarpetkowego wyzwania i osób z zespołem Downa, które dotarły do 11 233 000 osób.
-
Utworzyliśmy 14 wydarzeń na Facebooku w 14 krajach europejskich.
-
Opublikowaliśmy 95 wpisów na Facebooku w 14 krajach.
-
Na Instagramie opublikowaliśmy 118 wpisów i historii w 7 krajach.
-
Udostępniliśmy 6 filmów na TikToku i 3 wpisy na Twitterze.
-
W mediach społecznościowych opublikowano ponad 7 500 zdjęć z hasztagiem #SkarpetkoweWyzwanie.
-
W tegorocznym skarpetkowym wyzwaniu udział wzięły różne organizacje, celebryci, sportowcy i influencerzy.
Dziękujemy wszystkim za udział w tegorocznym skarpetkowym wyzwaniu oraz wsparcie osób z zespołem Downa i ich rodzin. Wierzymy, że ta pomoc ułatwi im integrację ze społeczeństwem i czerpanie pełni radości z życia.