Wymiana towaru

Pragniemy poinformować, że wymiana produktów może zająć do 30 dni. Jeśli potrzebujesz ich wcześniej, zalecamy zwrócenie pierwszego zakupu, zażądanie zwrotu pieniędzy i złożenie nowego zamówienia. Dziękujemy za zrozumienie.


W przypadku chęci zamiany rozmiaru dostarczanego towaru prosimy o wypełnienie „Formularza wymiany / zwrotu”.

  • Przed wysłaniem prosimy o upewnienie się, że zwracany towar jest w stanie oryginalnym, nieprany i nienoszony, z nienaruszonymi metkami.
  • Standardowo oferujemy jedynie wymianę produktu na inny rozmiar.
  • Wymiana na inny motyw jest możliwa tylko wtedy, gdy jest to ten sam rodzaj produktu na tym samym poziomie cenowym.
  • Nie dokonujemy wymiany na inny rodzaj produktu (np. skarpetki na bokserki). Jeśli chcesz nabyć inny towar, złóż nowe zamówienie, a za zwrócony towar oddamy Ci pieniądze.

 

Jeśli towar na wymianę jest dostępny w magazynie, przesyłkę wyślemy niezwłocznie. Jeśli towaru nie ma na magazynie, przesyłkę wyślemy po uzupełnieniu braków. Nie pobieramy opłaty za wysyłkę, a o nadaniu przesyłki poinformujemy drogą mejlową.

 

W przypadku wymiany towaru paczkę należy wysłać zwykłą usługą kurierską (bez płatności za pobraniem) na adres:


Dedoles, s. r. o.
GLS o/Bielsko-Biała
ul. Relaksowa 27
43-300 Bielsko-Biała

 

Punkt przetwarzania wymiany nie znajduje się pod wyżej podanym adresem. Po dotarciu na powyższy adres przesyłka wyruszy w dalszą drogę do naszej siedziby. O przyjęciu wymiany poinformujemy więc drogą mejlową.

Przykład prawidłowo zapakowanego produktu nadającego się do wymiany / zwrotu:

   

  

Przykład nieprawidłowo zapakowanego produktu, który nie nadaje się do wymiany / zwrotu: