Zwrot towaru

W przypadku chęci zwrotu dostarczonego towaru prosimy o wypełnienie „Formularza wymiany / zwrotu”.

  • Przed wysłaniem prosimy o upewnienie się, że zwracany towar jest w stanie oryginalnym, nieprany i nienoszony, z nienaruszonymi metkami.
  • Jeśli zamówienie obejmowało prezent, należy go zwrócić wraz z towarem. W przeciwnym razie aktualna wartość cenowa prezentu zostanie odliczona od zwracanej kwoty.
  • Jeśli zamówienie było składane w ramach promocji 1 + 1 gratis, 2 + 1 gratis itp., należy zwrócić wszystkie produkty objęte ofertą. W przeciwnym razie od zwracanej sumy zostanie odliczona adekwatna kwota za nieodesłany produkt.
  • Punkt przetwarzania zwrotu nie znajduje się pod wyżej podanym adresem. Po dotarciu na powyższy adres przesyłka wyruszy w dalszą drogę do naszej siedziby. O przyjęciu zwrotu poinformujemy więc drogą mejlową.
  • Standardowo dokonujemy zwrotu środków na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od przeprocesowania zwrotu.

 


W przypadku zwrotu towaru paczkę należy wysłać zwykłą usługą kurierską (bez płatności za pobraniem) na adres:

Dedoles, s.r.o.
GLS o/Bielsko-Biała
ul. Relaksowa 27
43-300 Bielsko-Biała



Przykład prawidłowo zapakowanego produktu nadającego się do wymiany / zwrotu:

   

  


Przykład nieprawidłowo zapakowanego produktu, który nie nadaje się do wymiany / zwrotu: