Reklamacja

W przypadku reklamacji dostarczonego towaru prosimy o wypełnienie „Formularza reklamacyjnego” i dołączenie go do reklamowanego towaru.

Przed odesłaniem towaru należy wykluczyć niżej opisane ewentualności.

Za wadę towaru nie uznaje się takiej właściwości towaru, która:


- powstała w okresie gwarancyjnym w wyniku zużycia, niewłaściwego użytkowania lub niewystarczającej, albo nieodpowiedniej dbałości,
- wynika z naturalnych zmian w materiałach, z których jest wykonany towar,
- powstała w wyniku jakiejkolwiek szkody ze strony kupującego lub strony trzeciej, a także innej niewłaściwej ingerencji.

W przypadku reklamacji skarpetek, bielizny lub maseczek prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego towaru na adres czesc@dedoles.pl w pierwszej kolejności – nasz zespół obsługi klienta oceni reklamację i poinformuje o dalszych krokach.

 

W przypadku reklamacji towaru paczkę należy wysłać zwykłą usługą kurierską

(bez płatności za pobraniem) na adres:

Dedoles, s. r. o.
GLS o/Bielsko-Biała
ul. Relaksowa 27
43-300 Bielsko-Biała

 

Punkt przetwarzania reklamacji nie znajduje się pod wyżej podanym adresem. Po dotarciu na powyższy adres przesyłka wyruszy w dalszą drogę do naszej siedziby. O przyjęciu reklamacji poinformujemy więc drogą mejlową.