Reklamacje

Zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego każdego dnia staramy się stawać lepszymi i wykonywać naszą pracę najlepiej jak potrafimy. Wciąż jednak jesteśmy tylko ludźmi, dlatego, pomimo naszych wysiłków, czasami zdarza się, że ktoś popełni jakiś błąd. Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić towar, proces ten jest bardzo prosty:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej.

  2. Ze względów higienicznych nie wymieniamy skarpetek ani bokserów męskich, podkoszulków, bielizny damskiej ani strojów kąpielowych. Nie przyjmujemy zwrotów przymierzanej bielizny i rozpakowanych skarpetek bez oryginalnych metek.
  3. Towar wraz z formularzem reklamacyjnym wyślij nam listem poleconym na nasz adres

Dedoles s.r.o.
GLS o/Bielsko-Biała
ul. Relaksowa 27
43-300 Bielsko-Biała 

Polska

* Podany adres nie jest miejscem przetwarzania reklamacji, dlatego cały proces reklamacyjny może trwać dłużej niż czas jego dostawy. O zakończeniu procedury reklamacyjnej poinformujemy Cię drogą mailową.

WYMIANA

– Jeśli towar na wymianę jest dostępny w naszym magazynie, wysyłamy go niezwłocznie. Oczywiście, nie zapłacisz drugi raz za przesyłkę. :)

– Jeśli czekamy na dostawę towaru na wymianę, w czasie przetwarzania reklamacji informacja dotycząca terminu dostawy danego rozmiaru podana jest na stronie produktu.

– Dokonujemy wymiany tylko na ten sam produkt. Wymiana na inny motyw lub produkt nie jest możliwa.

ZWROT:

- W przypadku zwrócenia towaru zazwyczaj dokonujemy zwrotu pieniędzy w ciągu 2 tygodni od rozpatrzenia wniosku.

- Jeśli częścią zamówienia był prezent, należy odesłać go razem ze zwracanym towarem.

– Pieniądze zwracamy na konto bankowe, nie dokonujemy zwrotów za pośrednictwem przekazu pocztowego.

- W przypadku zakupu w ramach promocji 1 +1 sztuka za darmo lub 2 +1 sztuka za darmo, konieczne jest zwrócenie wszystkich produktów objętych promocją.

WARUNKI REKLAMACJI

- Prosimy o niewysyłanie towaru przesyłką pobraniową. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

- Uwzględniamy reklamację jedynie niepranego jeszcze i nienoszonego towaru z oryginalnymi metkami.

Wartość niezwróconego prezentu, zostanie odliczona od zwracanej kwoty zamówienia.

- Prezenty dodane do zamówień nie podlegają reklamacjom.


Za wadę towaru nie można uznać takiej właściwości towaru, która:
– powstała w okresie gwarancyjnym w wyniku zużycia, niewłaściwego użytkowania, niedostatecznej lub nieodpowiedniej dbałości o produkt,
– wynika z naturalnych zmian w materiałach, z których towar jest wykonany,
– została spowodowana w wyniku jakiejkolwiek szkody ze strony kupującego lub strony trzeciej, a także innej niewłaściwej ingerencji.


Formularz reklamacyjny możesz pobrać i wydrukować również poprzez kliknięcie na obrazek: