Darmowa dostawa przy ponad 299 zł Aż 100 dni na zwrot zamówień Produkty bezpieczne dla środowiska i ludzi

Reklamacje

Zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego każdego dnia staramy się stawać lepszymi i wykonywać naszą pracę najlepiej jak potrafimy. Wciąż jednak jesteśmy tylko ludźmi, dlatego, pomimo naszych wysiłków, czasami zdarza się, że ktoś popełni jakiś błąd. Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić towar, proces ten jest bardzo prosty:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajduje się na odwrocie faktury dołączonej do twojego zamówienia.

  2. Towar wraz z formularzem reklamacyjnym wyślij nam listem poleconym na nasz adres

Dedoles s.r.o.
GLS o/Bielsko-Biała
ul. Relaksowa 27
43-300 Bielsko-Biała 

Polska

* Podany adres nie jest miejscem przetwarzania reklamacji, dlatego cały proces reklamacyjny może trwać dłużej niż czas jego dostawy. O zakończeniu procedury reklamacyjnej poinformujemy Cię drogą mailową.

WYMIANA

– Jeśli towar na wymianę mamy dostępny w naszym magazynie, wysyłamy go niezwłocznie. Oczywiście, drugi raz nie zapłacisz za przesyłkę. :)

– Jeśli czekamy na dostawę towaru na wymianę, w czasie przetwarzania reklamacji informacja dotycząca terminu dostawy danego rozmiaru jest podana na stronie produktu.

– Dokonujemy wymiany tylko na ten sam produkt. Wymiana na inny motyw lub produkt nie jest możliwa.

ZWROT:

- W przypadku zwrócenia towaru zazwyczaj dokonujemy zwrotu pieniędzy w ciągu 2 tygodni od rozpatrzenia wniosku.

– Pieniądze zwracamy na konto bankowe, nie dokonujemy zwrotów za pośrednictwem przekazu pocztowego.

- W przypadku zakupu w ramach promocji 1 +1 sztuka za darmo lub 2 +1 sztuka za darmo, konieczne jest zwrócenie wszystkich produktów objętych promocją.

WARUNKI REKLAMACJI

- Prosimy o niewysyłanie towaru przesyłką pobraniową. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

- Uwzględniamy reklamację jedynie nie pranego jeszcze i nie noszonego towaru z oryginalnymi metkami.


Formularz reklamacyjny możesz pobrać i wydrukować również poprzez kliknięcie na obrazek: