Reklamacje

Twoja satysfakcja jest dla nas ważna, dlatego każdego dnia staramy się wykonywać swoją pracę najlepiej jak potrafimy. Wciąż jesteśmy tylko ludźmi, dlatego pomimo naszych starań czasami zdarza się, że coś po prostu pójdzie nie tak. Jeśli potrzebujesz wymienić lub zwrócić towar, procedura jest prosta.


A) Zwrot zakupionego towaru

 

  • Aby dokonać zwrotu towaru, wypełnij Formularz zwrotu i wymiany towaru”.
  • Jeśli zamówienie obejmowało prezent, należy go zwrócić razem z towarem. Jeśli zdecydujesz się zatrzymać prezent, jego aktualna cena / wartość zostanie odliczona od zwracanej kwoty.
  • W przypadku zakupu w promocji 1 + 1 gratis, 2 + 1 gratis itp., należy zwrócić wszystkie produkty objęte ofertą. W przeciwnym razie aktualna cena / wartość niezwróconego produktu zostanie odliczona od zwracanej kwoty.
  • Przed wysłaniem towaru prosimy o upewnienie się, że jest on w oryginalnym stanie, nieprany i nienoszony, z oryginalnymi metkami. Ze względów higienicznych nie dokonujemy wymiany skarpetek, bokserek, szortów, podkoszulków, bielizny damskiej i dziecięcej, ani strojów kąpielowych. Nie przyjmujemy również zwrotów przymierzanej bielizny i rozpakowanych skarpetek bez oryginalnych metek.
  • O otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię drogą mejlową.
  • Standardowo, zwracamy pieniądze na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od fizycznego otrzymania zwróconego zamówienia i przetworzenia wniosku.
  • Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy są zawarte w art. XII Ogólnych warunków handlowych.

B) Wymiana zakupionego towaru

 

  • Jeśli chcesz wymienić otrzymany towar na inny rozmiar, prosimy o wypełnienie Formularza zwrotu i wymiany”.
  • Dokonujemy wymiany jedynie na ten sam produkt. Wymiana na inny motyw lub produkt nie jest możliwa. Jeśli chcesz nabyć inny towar, należy złożyć nowe zamówienie, a za zwrócony towar oddamy Ci pieniądze.
  • Przed wysłaniem towaru prosimy o upewnienie się, że jest on w oryginalnym stanie, nieprany i nienoszony, z oryginalnymi metkami. Ze względów higienicznych nie dokonujemy wymiany skarpetek, bokserek, szortów, podkoszulków, bielizny damskiej i dziecięcej, ani strojów kąpielowych. Nie przyjmujemy również zwrotów przymierzanej bielizny i rozpakowanych skarpetek bez oryginalnych metek.
  • O otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię drogą mejlową.
  • Jeśli towar na wymianę jest dostępny w magazynie, przesyłkę wysyłamy natychmiast (nie płacisz za przesyłkę). Jeśli towaru nie ma na magazynie, przesyłkę wyślemy po uzupełnieniu braków. O wysyłce poinformujemy Cię drogą mejlową.

 

 

Dotyczy punktu A. i B.

 

W przypadku wymiany / zwrotu towaru paczkę należy wysłać listem zwykłym (nie przyjmujemy paczek pobraniowych) na adres:

 

Dedoles s.r.o.
GLS o/Bielsko-Biała
ul. Relaksowa 27
43-300 Bielsko-Biała 
Polska

 

Należy przy tym pokryć koszt wysyłki.

 


C) Reklamacja

 

  • W przypadku reklamacji zakupionego towaru prosimy o wypełnienie „Formularza reklamacyjnego”.
  • Za wadę towaru nie uznaje się takiej właściwości towaru, która:

– powstała w okresie gwarancyjnym w wyniku zużycia, niewłaściwego użytkowania lub niewystarczającej, albo nieodpowiedniej dbałości,

– wynika z naturalnych zmian w materiałach, z których jest wykonany towar,

– powstała w wyniku jakiejkolwiek szkody ze strony kupującego lub strony trzeciej, a także innej niewłaściwej ingerencji.

  • W przypadku chęci reklamacji skarpetek lub bielizny prosimy o przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz ze zdjęciami reklamowanego towaru na adres mejlowy czesc@dedoles.pl – nasz zespół obsługi klienta rozpatrzy reklamację i poinformuje o dalszych krokach.
  • Reklamowany towar należy wysłać na adres:

 

Dedoles s.r.o.
GLS o/Bielsko-Biała
ul. Relaksowa 27
43-300 Bielsko-Biała 
Polska

 

 

  • O otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię drogą mejlową.
  • Więcej informacji na temat reklamacji zawiera art. XI Ogólnych warunków handlowych.