Jesteśmy w tym razem


Drodzy Klienci, ponieważ zdrowie jest dla nas najważniejsze, a teraz ważniejsza niż kiedykolwiek jest jego ochrona, podjęliśmy szereg działań w celu ochrony Ciebie i naszych współpracowników.

Dostawa towarów
Twoją przesyłkę dostarczymy przez kuriera prosto do drzwi Twojego domu. Ze względów ostrożności tymczasowo wycofaliśmy możliwość odbioru towarów osobiście z poszczególnych oddziałów.


Jak przygotować się do odbioru przesyłki?
Zalecamy, abyście, podczas odbierania przesyłki, mieli na twarzy maskę. Pamiętajcie o umyciu rąk po odebraniu przesyłki. Zalecamy również wybranie przedpłaty przy składaniu zamówienia, aby jak najszybciej odebrać przesyłkę i zminimalizować kontakt z inną osobą.


Zwroty i reklamacje
Wielu naszych pracowników pozostało w domu ze swoimi dziećmi. Dlatego może się zdarzyć, że Twoje reklamacje i zwroty zostaną przetworzone później niż zwykle. Dlatego też, przedłużyliśmy czas na zwrot towaru do 365 dni.


Drobne Dedoles
Zwykle umożliwiamy naszym klientom wesprzeć inicjatywę sadzenia drzew. Ze względu na obecną sytuację postanowiliśmy tymczasowo zmienić cel zbórki. 100% zebranych środków przekażemy do funduszu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), aby pomóc usprawnić walkę z pandemią koronawirusa. Dedoles podwoi wszystkie darowizny od klientów do kwoty 45 000 zl. Więcej informacji >>


Bezpieczeństwo naszych pracowników
Wszystkim, którym obowiązki służbowe to umożliwiają, pozwoliliśmy na pracę z domu. Zwiększyliśmy prewencyjne środki higieny podczas pracy w magazynie, a także zwiększyliśmy intensywność czyszczenia oraz dezynfekcji miejsc pracy.

Będziemy Cię informować o dalszych działaniach.


Życzymy wszystkim dużo zdrowia, siły i optymizmu. Razem to przetrwamy.

Wasz Zespół Dedoles